Tema: Re: Kodel nerodo futbolo?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-06-17 18:22:36
o mum kaip tik labeu patiktu kad rezultata netik sakitu bet dar ir golus
paroditu ish kito geimo ;)

"Korke"  wrote in message news:jrkq5r$6h1$1@trimpas.omnitel.net...

gal kas labiau apsisvietes ir mane apsviestu, ar tokie kaip meskonis
(skaitantis save vos ne komentatoriumi veteranu) dar kesminas pries kuri
laika, jie ar siaip dauzti ar nedashunta, kad kai vyksta du lygiagretus
grajai, lemiantis tolimesne eiga ciampo ir aiskinkti lygiagreciai kas vyksta
kitur ir netik , kad nesamone, bet ir negerbimas ziurovo. Ar kitu saliu
komentatoriai irgi toki sh mala? ar cia vietiniai egzpertai tik ?

koks atsiprasant ju sup**** reikalas, kas kaip bus turnyrineje
lenteleje...siais laikais, tie kuriems idomu gali patys realiu laiku
susizinot kito maco reza
ju reikalas tai ka mato komentuoti, o ne filosofuot ir ten i prieki
prognozuot ir savo prielaidas pliurpt.

Gal as noriu paziuret veliau irasa to grajaus, ir ziuret su interiga
nezinant galutinio rezo, o cia bl** atsiprasant tokie ir susika viska.
Aisku sakysit, isjungi garsa ir ramu, na bet man norisi girdet tribunas,
fona visa...., o vien tokio lietuvisko komentuotojo-priedurnio mute
funkcijos tai ner :-/