Tema: Re: kiek kainuoja autoserviso valanda ?
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-06-16 02:00:22
Tai servisai kiaip tik ir skaiciuoja pagal katalogini laika.
Artimiausiame servise kaip pvz. vaziuokles remontas 60Lt/h, variklio ir
elektros darbai 90Lt/h bent pries metus taip buvo.
Kataloge paziuri kiek numatoma laiko vienai ar kitai detalei pakeisti ir
pagal tai pasako kaina. Aisku pagal auto metua gal uzsimeta kazkiek
nenumatytiems atvejams, uzrudijusiems varztams ir panasiai...