Tema: Re: auto plovimas savom rankytem
Autorius: svyt
Data: 2012-06-12 17:56:20
po pusdienio vel tokia kokia lieka plovus idealiai. nusiplauna normaliai,
bet lieka siek tiek neatmirkusiu dulkiu. bandziau karta per lietu, kiek
geriau atsiplove. Jei plauciau dazniau pakaktu gal ir to. o sepeciai labai
gadina blizgesi, jei daznai plausi masina pasidarys matine kaip martono
taksi. arba vis skusi dazus- poliruosi kas 100 plovimu.

--
vyt/ /