Tema: Re: land rover discovery +/-
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-06 10:12:52
i toki pati dairausi, tik mane domina 7 vietu, nes panasu kad cia viena is
nedaugelio didesnio pravazumo  masinu, kur 3 eile sedyniu ne tik del
skaiciaus.  Siaip interneto platybese yra daug nekokiu nuomoniu del
eksplotacijos kastu ir daznu remontu, bet vistiek zmones su jom vaziuoja,
nors ir keikia.  Kitas momentas, kad beskaitant man susidare ispudis, kad
tos problemos dazniausiai iskildavo su naujomis pirktomis is salono
masinom,, tai mazu jei viska susitvarko, tai po to jau maziau problemu? :)

"dz"  wrote in message news:jql2cd$acr$1@trimpas.omnitel.net...

req nuomoniu

siek tiek baisu su eksploatacija, bet man jie graziai ziurisi

kalba eina apie toki modeli ir uz panasu biudzeta...
http://auto.plius.lt/skelbimai/land-rover-discovery-2-7-l-visureigis-2303356.html