Tema: Re: HDi resursas
Autorius: Pagonis
Data: 2012-06-01 14:44:30
100kw turetu buti jau 16 voztuvu monstriukas su gudria 2 daliu galva, kur
paskirstymo velenelis prisispaudzia virsutine dalimi.
Kaip matai, forsunkes labai ilgos ir buna, kad uzkepa ir neina iskrapstyti.
O tokiems neretai del neprieziuros nutruksta dirzai, tad remontas nuo to
darosi visai linksmas.
http://www.autogidas.lt/citroen-c4-picasso-100kw-variklis-dalim-2008-1022959731.html