Tema: Re: darbui sandeliuose ieskomi darbininkai Anglijoje
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-05-31 16:48:24
Bobutes pasakos - kai pamatysit, kokiame name teks gyventi, is karto kils
noras apsisukti ir namo vaziuoti. Kiek as Anglijoje buvau, nemaciau
bendrabucio be blakiu. Plius alkoholis ir girtuoklystes per naktis.
Darbo valandos irgi - gal dirbsite dvi dienas per savaite, gal ir tiek
nedirbsite. Transportas - svarbiausia nuvykti ir parvykti i darba. Be savo
transporto vargu ar issiversite.
As Manchwesteryje irgi agentura zinau, kuri idarbina fabrikuose bei
sandeliuose, bet kai pats praejes pro ja, tad siulyciau tautieciams begti
kuo toliau nuo tokiu darbo siulytoju. Anglija yra sudas emigrantams.