Tema: Re: Kur Vilniuje atsikratyti makulaturos?
Autorius: m&m <m&m@nospam.eu>
Data: 2012-05-28 15:39:53
hehe, man tie konteineriai tai sypsena kelia. Toks jausmas, kad jie
skirti atriusiuoti stiklo/plastmasine tara bomzams, kad aniems nereiktu
vargti :)

p.s. nepamenu, kurs skaiciau, newsuose ar interneto platybese, bet
kazkas parase, kad rusiavimas Lietuvoje, tai tas pats, kaip bandymas
pataiktyti y klozeta prisnekstame stoties WC.