Tema: Re: Labai skubiai SOS pagalbos
Autorius: razumas
Data: 2012-05-28 14:32:52
bleble. skambini man ir sakai, reikia masina parvezti. moteriskei paaiskini,
kad sugedau, bandziau pasiremontuoti, tada nepavykus skambinau technickai.
Kol atvaziavo, kol parveze, tai va ir uztrukau.

o protokolo nesufufliakinsi taip, kad neatsirinktu. jei protinga moteriske,
tai liktum be jos. kaip ir dabar :)

--
razumas