Tema: Re: kam reikalingas elektrinis vairo stiprintuvas ?
Autorius: pVytautas
Data: 2012-05-28 10:46:51
Sunku pasakyti del galvos pardaviau as ji po to neuzilgo nepatiko man
tos plystancio slangos. Siaip jam pagal varstus jau lyg buvo buvus galva
nukelineta gal delto. Bet ir slangos gryna to zodzio prasme
patrunijusios. Jei tik chamuta persistengi nors kiek pervezti slanga
praktiskai nupjaunama.
Siaip ne tiek daug pravaziavau kad apie nutikimus kalbeti bet uzmiestin
nesiryzau su juo vaziuoti del tokiu smulkmenu kaip trukinejancios
slangos :) O daugiau praktiskai nieko nenutiko apart pora vairo traukiu
antgaliu ir vandens pomopos kurios amzius nezinomas.