Tema: Re: ford galaxy mk2
Autorius: pVytautas
Data: 2012-05-27 19:09:33
Galim pabaigti tuo kad gyvenam europoje ir vazinejam europiniais
automabiliais.
O padelke ar ne padelke Ford zenkliuka turejo. Nemanau kad tas
amerikietiskas Focus'as butu kazkuom ypatingai geresnis. PSuputu taip
pat. Bet nesigincysiu amerikietisko F.O.R.D. nevairavau ir neremontavau
beje ir nebeplanuoju nes mano akyse vardas sugadintas.