Tema: Re: naujo VW kuro rodykle
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-24 11:38:13
On Thu, 24 May 2012 10:52:53 +0300, md <md@mobile.me> wrote:

> delto, kad ten jau perlenkta lazda su tais parodymais. Imkime jetta -
> iki puses rodykle kyla laaabai ilgai. Toks jausmas, kad jinai kuro isvis
> nevartoja. O nuo puses tai rodykle krenta "tiesiog akyse". Ziaurus
> neatitikimas. Per ziaurus.

Mano saabajobe sužymėtos 5 padalos - F (tipo full), vos vos žemiau 45l,
per vidurį 30l, apatinė padala 15l ir vos vos žemiau R.
O bako talpa berods ~60l. Taigi tarpe tarp F ir 45l rodyklė beveik nejuda,
o trasoj gali ~200km nuvažiuot. Tarp 45l ir 15l rodyklės kritimas atitinka
kuro suvartojimą, paskui tiek 15l vėl faktiškai sustoja.