Tema: Re: VW touran bako alsuoklis
Autorius: tranzoo
Data: 2012-05-23 16:17:26
ner alsuoklio pas tourana. nu jis yra, bet jis toks mazas, kad skatyk nera.

as tai tik pries ilgesnes keliones privarvinu. bakas 60 litru. paprastai
pilu apie 55 iki pistoleto atsokimo. jei pavarvinus po truputi tai esu 64
sulasines.

as visada pilu nestej - jis kazkaip maziau putoja. pora kart pyliau orlene -
tai ten pistoletas atsoka anksciau - apie 48 litrus...