Tema: Re: Del duju uzpildymo uzsienyje
Autorius: aviliux
Data: 2012-05-21 22:35:53
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
news:jpe365$kb0$1@trimpas.omnitel.net...
> ple:) noreciau pamatyti kaip treningiukas beslepiantis duju ciaupa o
> BAMPERIU kelia donkratu savo karuti ir meldziasi kad kas is lietuvaiciu
> neuzmatytu ir i tube neidetu :D

na manasis po bamperiu (beje, labai patogu, man ziauriai patinka kad ten
idejo), ir as netgi kartais bunu su treningiukais :D  deja tik vilniuj, kai
varau pabegiot i parka...
O kelem audine donkratu ir Nicoj pora kart, ir dar kokioj 10yje vietu.
Atsimenu ypac pirmaji karta - fokietijoje, nakti, kai kad pasiekt donkrata
teko iskraut ant grindinio visa kietai prikimsta sedano bagazine, 4zmoniu
daiktus 9dienu (4000km) kelionei... Bet kazkaip man px bv jutubai :)
uztat tos vietos ciumadana su antgaliais gerai pamenu. Jame kazkaip
ypatingai daug buvo ivairiu, daugiau negu paskui visur kitur. Ir dave ji
visa, be jokiu euru uzstato.