Tema: Re: Lamaqwescin&REQ: biski info del tamsintu langu
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-05-21 20:34:56
Linai, tu zinai kur viska rast, man google biski nepadeda, mestelk nuoroda
plz.
zinau, kad cia paklaida 10% (nu grynai logiskai 3 nuo 30), bet a vdrug :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Iki 3 proc. paklaida.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:jpdgkv$l1$1@trimpas.omnitel.net...

buvau tech apziuroje, nepraleido del langu.
jam prietaisas rode 33, as pasiskolinau is jo, nuvaliau langa biski geriau -
32.
vat galvoju, jei nuplausiu, gal I tuos magiskus 30 tilpsiu :) baisiai tingiu
lupt.
o gal kas nors zino del tu prietaisu metrologines galimos paklaidos?
suprasciau, jei skirtumas butu didelis, cia vos keli procentai.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:jp64oc$f0v$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

nusipirkau cia toki bolida iz sauletos prancuzijos, kurio visi langai
tamsinti, priekiniai tipo maziau zymiai, bet skambinau I tuvlita, sake labai
mazai sansu, kad praleisim.
taigi du klausimai:
1. yra kokia nors galimybe issaugoti priekiniu soniniu langu tamsinima, jei
yra galiojanti pranzusika tech apziura, kuri leidzia taip vazinet?
2. jei nera, tai ar galima plevele tvarkingai nusilupti paciam, ty ar
nelieka po jos kokio brudo? ar geriau nepist proto ir kur nors nuvaziuot,
kad tvarkingai nuluptu?

any comments welcome and highly appreciated.