Tema: Re: To Renookas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-15 09:08:50
Na nei pataupiau, nei pamokinti tingejau. :) Priemiau norincius dirbti, bet
ne visi matyt sugebejo, o nesugebantys ir nebeissilaike ir pas mane. Aisku
priiminejant ne viena zmogu, tenka mokinti, atsirinkineti ir visko isivelia.
Deja, kai pats darai tai uz save atsakai, kai kitus priimineji i darba tenka
pasikliauti mokyklu kvalifikacija, buvusiu darbdaviu atsiliepimais. Deja
darbuotoju galimybes sugebeti dirbti pasimato tik idarbinus. Todel nors ir
nedidele kaita, bet ir pas mane ji yra.

Kaip bebutu, kritika priemiau:) Jamsim dar griezciau naujokus:)

"No name"  parašė naujienų news:josomj$418$1@trimpas.omnitel.net...

man tik siemet, turbut Renookas ant publikos pataupe arba pamokint tingejo
:)