Tema: Re: c4 testas
Autorius: spakainas
Data: 2012-05-14 14:30:51
Kas link c4, tai bandytas su 1.6 hdi buvo netgi labai neblogai. Mieste
variklio garsas kažkiek gal ir perdaug juntamas, bet užmiesty tai visai
nieko. Važiavom ir 5'iese susėdę kelis šimtus km, nu nenumirėm, vietos
per plotį kaip tik labai nemažai.
Aš tai nesakyčiau kad blogai ten viskas, gal net priešingai - visai
pusėtinai.
Tavo atveju matyt kad lievas variklis viską nustelbė ;]
Dėl matomumo - pilnai pritariu. Bet pripratus px, gabaritai jaučiasi,
nedaug nuo ratų išsikišęs kėbulas.
Kondyškė šaldė normaliai, tai čia matyt konkretaus egz. bėda.
Dėl garso izoliacijos - bbž su kuo lygini. Pas tavo volvo geresnė (klasė
aukštesnė), man kažkaip labai į akis (t.y. ausis) nekrito, nu tiesiog
tikėjausi kažko panašaus.