Tema: Re: Foto
Autorius: Nitro
Data: 2012-05-14 13:55:18
butu buve protingiau tamstai patyleti :)

"Korke"  wrote in message news:joqinl$vqi$1@trimpas.omnitel.net...

Jei apie mastyma, tas patruliu ekipazas jau turi apiforminta pazeidima
nors nei kas kviestas buvo, nei foto rodyta, nei protokolas surasytas
(vairuotojui, o ne valst.nr is fotkes) ? Gal dar ijunges mastyma pasakyk
ir kokia bauda gavo valst.nr ?(min, vid,max) ? Nu kad cia visiems
nereiktu jungti mastymo ir tiek daug galvoti. Visgi ne kasdien pasiseka
sutikt toki geniju susidurusi su valstybiniu numeriu baudimu.

Is siaip sveika i autoriaus konkretu klausima atsakineti, o ne savo
beletristikas delioti ne vietoje ir tik nuotrupom girdejus apie numeiru
atpazinima.
Numeri tegu sau atpazineja, jei ta auto vairuoja kitas asmuo tai nespes
lakstyt paskui kiekviena tikrintis.

O cD-r0m'ui tai, as 04.22 nusipyskinau Laisves pr. inkile, vis dar
laukiu :-/. O lengvata gauni mano ziniomis jei neturi metus laiko iki
nusikaltimo datos kitu baudu gaves (nesvarbu, kad jau apmokejes, bet jei
buvai gaves lengvatos berods nera)