Tema: Re: Stabdžiu diskai ir kaladėles
Autorius: Darienas
Data: 2012-05-14 08:11:46
Pritariu tai nuomonei kad reikia matuot, paziurejus krastelis yra kiek
sunku pasakyt sakyciau 1-2 mm ne daugiau. Tiesa diskai ne kaip stiklas.
Servise aiskino diskas turi but lygus kaip stiklas. Anksciau pasatui
keisdavai tikrai ne kaip stiklui pavaziuoji ir prisitraina kaladeles
prie disku ir oki.

Del devetu disku kaskur forume skaiciau,mol gereu geresnes bukles
originalus nei nauji neorginalus.

Kur but galima gaut minetu daliu kiek kainuotu komplektas, kalades plius
diskai. Kur galima but rast kaune uz protinga kaina.