Tema: Re: Peugeot 407 stop lempa neveikia
Autorius: bigT
Data: 2012-05-13 22:47:01
Na pagal schema yra teip, saugiklis, nuo jo du laidai i varlyte, is jos 3
laidai i ECU, stability system ir bagazineje esanti saugikliu/reliu bloka.
Is sio blokio laidas i rele ar koki sh, is kurio 3 laidai i kairi, centrini
ir desini stopus.
Tai man kazkaip paisos. kad gliucina arba ta rele, arba nuo jos laidas iki
fiskes. As tik patikrinau laido atkarpa nuo to galinio bloko fiskes iki
faros fiskes. Laidas OK, vadinas gali but blogai paciam bloke ir jo fiskej.
Nu arba problema kazkur ........