Tema: Re: Vilijampoles sharnyru restauratoriai
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-05-11 10:25:24
aš jau rašiau, galiu pakartot. Esu ir bandęs. Didžiausia bėda -
nestabilus ir neprognozuojamas rezultatas. Arba gaunasi laisvi, o bet
tačiau dažniausiai užmeta, kad ilgiau laikytų - tai gaunasi per standūs.
O tada prasideda vairo neatmetinėjimai posuky, keisti pojūčiai
vairuojant ir kitos nesąmonės. Tuo labiau, visokie liuminiai kai
baigiasi šarnyrai ir sailent'ai jau būna pasibaigę, jei juos keist -
nebaisiai kas ir susitaupo.
Detalių normalių tikrai yra, nereikia vyt Dievo medin.