Tema: Re: Technine pagalba kelyje
Autorius: razumas
Data: 2012-05-10 10:13:11
tai reiskia, kad jei negraziai kalbesi, sakys niekuom negalim pagelbeti,
sukis pats.
na as susidures siek tiek su remontais uzsienyje, ne tik sunkvezimiu,
situacija mazdaug tokia:

1. Automobilio remontas kelyje - 2 kartus - iki 100 euru
Tai kvalifikuoto mechaniko bandymas per trumpiausia laika sutaisyti
automobili kelyje. Uz detales, panaudotas automobilio remontui, pinigai
nekompensuojami.

skaiciuojamai tik darbai. grubiai gausis 2 val remonto, uz likusias
mokiesies pats.
nueis bmw starteris. pagal autodata 1,5 val pakeitimas, bet dazniausiai be
duobes neapseis, todel transportuos masina i servisa.

taigi ziurim toliau:

2.Automobilio transportavimas iki autoserviso - iki 110 euru
Jei automobilio neimanoma sutaisyti vietoje, jis transportuojamas i
artimiausia autoservisa. Paslauga teikiama automobiliams iki 3 t bendrosios
mases.
Isimtis: Italijoje automobiliui sugedus greitkelyje, jis transportuojamas i
autoservisa bet kokiu atveju, nes remontas greitkelyje uzdraustas. Paslauga
teikiama automobiliams iki 2,5 t bendrosios mases.

iki 110 eur telpi tik jei sugesi darbo valandomis. po 17 val kaina bus 2x.
mano atveju sestadieny belguose transportavimas kainavo 150 eur.

3. Nakvynes islaidos del remonto uzsienyje - iki 70 euru
Kompensuojamos, jei suremontuota automobili reikia pasiimti tik kita diena
ir keliautojai yra priversti nakvoti is anksto neplanuotoje vietoje.
Saskaita uz nakvyne viesbutyje turi buti israsyta LAS korteles turetojo
vardu. Pridedamas autoserviso patvirtinimas, kuriame turi buti irasytas LAS
korteles turetojo vardas ir pavarde taip pat automobilio modelis ir
registracijos numeris.

kaina panasi, bet kaip dasigauti iki viesbucio ir kas jy uzsakys? :)

4. Automobilio nuomos paslaugos - iki 50 euru
Kompensuojamos, jei Jusu automobilio neimanoma sutaisyti vietoje,
automobilio remontas trunka ilgiau nei tris valandas. Kitas islaidas uz
automobili (kuro, keliu mokescius) ir keleivius moka pats LAS korteles
turetojas.

nelabai tilpsi..

5. Automobilio transportavimas is uzsienio - iki 450 euru.
Jei automobilio numatoma remonto kaina virsija 1000 euru arba remontas
uztrunka daugiau nei 48 val., automobilis gali buti transportuojamas i
Lietuva. Is aptarnaujancio autoklubo ar autoserviso butina gauti remonto
salygas patvirtinanti dokumenta, kuriame butu nurodyta LAS korteles turetojo
vardas ir pavarde, transporto priemones modelis ir registracijos numeris.
LAS atstovui, atvykusiam transportuoti automobilio, turi buti pateiktas
automobilio techninis pasas, galiojantis civilines atsakomybes ar Kasko
draudimas, automobilio raktai, tikslus automobilio buvimo vietos aprasymas,
taip pat policijos pazyma apie eismo ivyki.

kai avarija, kasko draudimas kompensuoja daugiau. i 450 eur isipaisyti
sunkokoka.

6. Pakaitinio vairuotojo paslaugos - iki 800 euru
Jei automobilio savininkas (LAS korteles turetojas) pats negali parvaziuoti
namo del ligos ar traumos ir nera kito vairuotojo, kuris ji pakeistu, is
Lietuvos gali buti atsiustas LAS atstovas, kuris pakeis vairuotoja ir
parvairuos LAS korteles turetojo automobili namo. LAS atstovui turi buti
pateiktas automobilio techninis pasas, draudimo dokumentai, gydytojo pazyma
apie liga ar trauma. Si paslauga nevykdoma, jei vairuotojui buvo atimtas
vairuotojo pazymejimas arba kartu automobilyje vykstantis asmuo turi
galiojanti vairuotojo pazymejima.
Po pranesimo apie ivyki, klubas siuncia atstova, pats pasirinkdamas
transporto priemone, kuria atvyks pakaitinis vairuotojas. Keliones islaidas
uz automobili (kuro, keliu mokescius) ir keleivius (nakvynes islaidas
pakeliui ir kt...) moka pats LAS korteles turetojas.

sitas geras. nuomuojantis masina vairuotojas atsakingas uz keleivius, bet
kai reikia parvaryti masina, pakaitinis neatvaziuos, jei keleivis
vairuojantis :)