Tema: Re: shlipskamera
Autorius: markatas
Data: 2012-05-10 00:19:59
Imesk nuoroda kur imanoma gauti butent Smarty (korejieciu o ne kinietiska
klona). Tikrai domintu, nes kazkaip skauda mesti tiek pinigu, bet tos uz 140
Lt kokybe netenkina. Sitos vaizda gyvai apziurejau, kaip ir nieko pasirode,
geresnis nei maniskes "tipo" HD). Dar kaip varianta mastau apie
registratoriu atskira (be kameros) ir atskirai CCD kameriuke. Reikes kuria
diena nulekti gyvai paziureti, kurio varianto kokybe bus geresne

markatas