Tema: Re: wtf
Autorius: Korke
Data: 2012-05-08 12:16:27
tai,kad sitas prietranka kai Vilniuje kolona vaziavo malesi ten aplinkui
kaip i sikna ikirptas, per priespriesine lakste, aplenkia dali kolonos,
ilenda, vel kur stabteli. Is pradziu galvojau nu greitushke tiesiog
kolona lydi, nes maza kas. Paskui supratau, kad tadien greituske
baigiasi tik ties panasia spalva automobilio ir uzrasu, o kad uz vairo
pizdukas kazkoks isilipes buvo.
Mano valia butu tai nuskausminciau uz irangos naudojima ne pagal
paskirti, chuliganiska vairavima, na kad maza nepasirodytu. Px ten
mieste kol kolona vaziavo, galejo ten paissipisinet (nors policija gi
viska tvarke, sankryzas visas uzdarydavo kol pravaziuos), bet kai
uzmiestyje birbia tuzinas nikeliuotu unitazu sau sava eile, o cia
kazkoks tarciokas konvoju vaizduoja tai jau nekas.