Tema: Re: ATSARGIAI AKCIJA!
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2012-05-08 10:30:39
Na kaip tariau taip ir padariau :) Vodke su termometru greta nuo vakar pietu
guli saldytuvo kameroje. Si kart saldytuvas mano, kaip jau kazkada minejau
jokio snapso uzsaldyt nebuvo pavyke joje. Rezultatai tokie: -19 laipsniu -
degtine tinkama vartojimui, nesimato jokiu net ir maziausiu leduku, bet
skystis siek tiek patirstejes lyginant is akies su tuo kaip buna kambario
temperaturoje, bet cia normalus elgesys manau.

Vadinasi saldiklis turi raumeny salcio, reikes ispet draugeli kad zmoniu
daugiau negasdintu, nes labai nefaina kai atsivezi snapso ir paskui atnesa
ji is kameros ir sako koki cia ple bruda atsivezei, ziek susale i leda :)

Atsprasau visu kam cia biznio vos nesugadinau :) Prizadu iamzinti akimirka
kai prasuksiu sita bonka ir kas prie jos uzkandoje bus ;)