Tema: Re: Rekomenduokite auto iki 15.000 lt
Autorius: kewle
Data: 2012-04-25 13:12:27
2003 Accordas su šeimynine uodega, rida 199 kkm (tikra, bo pas mus lankydavosi, tai fiksuodavo servisas), 2,0 benzas mechanika, Sport komplektacija (pusiau oda, lieti ratai, dualclima etc.). Buvęs savininkas pasiėmė pas mus naują Acc, mes iš jo nupirkom šitą.
Dabar kėbuliniam tvarkosi nedidelį draudiminį įvykį, po to važiuos į servisą pasitikrint, pasitvarkyt ką, jei reiks. Todėl apie nOlaydas dar šnekėt nenoriu, kol neaišku, kiek jis man atsistos.
Savininkus rodo keturis, nes matyt ir pirmas ir antras jos pirkėjai ėmė lizingu. Išsimokėję persiregistruodavo.

--
'(oo)'

"@runAsUser" <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt> parašė naujienų pranešime:jn89sf$nnm$1@trimpas.omnitel.net...