Tema: Re: Kaip patikrint babynas?
Autorius: Julius
Data: 2012-04-24 22:12:17
Turėjau kažkada rūpestį su dideliu Opeliu. Nei iš šio nei iš to užgesdavo
laisvais sūkiais, arba pradėdavo trūkčioti važiuojant. Pasirodo penkto
cilindro laidas žvakės nutrūkinėdavo, tai susitelkusi energija babinos
pirminėje vijoje per kelis ciklus nesudirbusius kaldavo kažkaip atgal į
uždegimo valdiklį (čia aš taip išmasčiau) ir tas gesindavo visus žaibus. Gal
mėnesį kankinausi. Niekas nerasdavo velniavos. Sugalvojau pamatuoti laidų
varžas. To cilindro man pasirodė per didelė. O kai pamaigiau - dar padidėjo.
Tai manau tikimybė yra, bet jei monteris tai tvirtina visu 100, tai lai
investuoja į savo tiesą. Juk taip pakeltu savo vardą kaip specelisto. jam
tik į naudą būtų.

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

Uzsiknisau kariaut su dujininku. Sako babyna kazkuri is triju pramusineja ir
todel duju kompas bludija. Tiek Karlo, tiek tokvilos diagnostikos sako kad
reikia keist liambda zondus, o babynos geros.

Yra kokia metodika kaip patikrint babynas ar tik keitimo budu?

Masina '01 Lexus IS300

--
eM