Tema: Re: req: paburkit is rutulio kas sugedo
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-04-24 08:12:18
Man nuo tokiu pabludinimu, o taip pat ir panasiu i tokius padedavo kompo
RESET'as.
Anot ruseliu forumo, kuriame radau toki patarima, kompas kartais kai kuriuos
daviklius atjungia visai, neva manydamas kad jie sugedo, o tada pradeda
elgtis pagal savo algoritmus.
Karta aplamai uzgesai ir nebegalejau vaziuot. Nebezinodamas ko griebtis
padariau RESET'a ir ka jus manot?
Aisku jei kokia oro srauto matuokle ar liamdba parejo tas nepades, bet
pabandyt verta. Pabandyk padaryt jei zinai kaip tai darosi ir ar isvis
darosi.