Tema: Re: rekomenbduokit anglu k. kursus Kaune
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-04-23 18:45:39
aš pats buvau kursuose 1 kartą ir supratau, kad man jų nereikia. vist iek
reikia namie papildomai mokintis, o ten iš knygučių skaito..
gramatika, tai reikia tik 4 laikų max ir gali normaliai bendrauti, o paskui
jau iš eigos.
tiek, kad ji nori pabandyti, aš atkalbinėju.
dabar ji klauso Effortless English. Labai liuks, Faktiškai namie pastoviai
sukasi šitas, taip pat ir visi teliko kanalai anglų k. nustatyti.
Netaisyklingus veiksm. mokosi.
reikia bendravimo angliškai. pasikalbėti, bandau ieškoti kas galėtų.

"ManXP"  wrote in message news:jn3s3g$ml8$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kalbet ir as moku, ir rasyt. Ir netgi teko lankyt advanced kursus,
bet... paskui vienas amerikonas mokytojas islazdavojo tuos Lietuvoj
rengiamus kursus, ir tiek :) Nei vieni kursai neismokins "normalios"
snekamosios kalbos.

"Signalizacija"  wrote in message news:jn3mrq$hjm$1@trimpas.omnitel.net...

O man teko. Ir kalbet ismokau