Tema: Re: nissan note
Autorius: Night
Data: 2012-04-23 16:46:00
Teko keliskart vaziuoti. Labai dziugino vietos gale kiekis - t.y. su mano 195 ugiu laisvai galejau sedeti uz
panasaus ugio vairuotojo. Taip pat patiko, kad galima galine sedyne pastumti i prieki taip padidinant
bagazines turi. DAugiau komentaru neturiu, vaziuoja kaip ir visi tos klases kibiriukai. Tiesa, bandyta
benzininis variantas.