Tema: Re: REQ: patarimo - avarinis atrakinimas
Autorius: Tomas D.
Data: 2012-04-10 19:38:24
Tai tu gerai spyneles paziurek... Man viena karta buvo prieinu, rakta
kisht - nerakina. Makaluojas, klishai isikisa ir t.t. Paziuriu - prasukta.
Ir kitoj pusej prasuko, kai vienoj nesigavo. Vienzo netrakino ir mete ta
reikala, bet bagazine uz tai atsidare :-) O seip skambink tiem kur atrakina
avariniu budu. Per velykas pazistamas 50Lt sumokejo, ir tai atseit cia
sventinis tarifas. Atidarinejo tuo metodu su pagalveles uzkisimu, tai
dureles teko siek tiek palankstyt atgal.