Tema: Re: sms siuntimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-05 11:33:23
tai cia neproblema: php sugeneruoti tekstini failiuka.

Kas turi parduoti nokia su 6310?:)

"Night"  parašė naujienų news:jljiel$ec8$1@trimpas.omnitel.net...

Pas Renook'a ne Nokia, bet manau sitam reikalui galima susirasti belekokia
Nokia, i kuria kortele
isidetum sitam reikalui. Kaip adresatus i address book'a susideti - "diela
texniki" :)