Tema: Re: kas negero girdėti apie lexus-rx-400h ?
Autorius: markatas
Data: 2012-04-04 15:03:46
Tikrai taip, vienas pacientas buvo pirktas is USA del dezes defekto
(elektrinis variklis tuo paciu), pakeista deze i kita (naudota) ir zmonems
po 3 men ji vel uzlinko, dabar ideta trecia ir jau pora metu kaip laiko.
Buvo nuejes elektrinio variklio apsuku daviklis ir nepaleisdavo variklio,
pagal gamintoja - nekeiciamas, tiksliau keiciamas su visu dezes korpusu. Tai
ir dejo kita deze del to

markatas