Tema: Re: PRS-600R Sony ebook reader - 450Lt
Autorius: spirit
Data: 2012-04-04 10:54:41
Kasdien Kindle naudoju knygoms. Nemanau, kad plansetiniai butu konkurentai
tam reikalui, e-ink ekranas nepalyginamai geriau skaitymui. Esu pamaiges po
truputi dauguma paskutiniu mdeliu plansetiniu su android, mac, windows
sistemomis, nei jie notebooká normaliai pakeicia, nei e-readerí. O Kindle is
Amazon uzsisakius per 2-3 dienas atsiunte i namus.

"spakainas"  parašė naujienų news:jlgu0l$cgf$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo kad po normalių planšetų atsiradimo tai paprastoms
skaityklėms sunkūs laikai atėjo. Nu nebent ten koks į kalnus išvažiuoja
mėnesiui ir pagrindinis kriterijus - kuo ilgiau veikianti batarkė. Bet
tokių, manau, mažuma.
Bendradarbis irgi turi ten kažkokį amazon readerį, nu tipo pradžioj
naudojo kažkiek, bet dabar sakė nx, pirks planšetą - elementariai
patogiau, nes universaliau.