Tema: Re: kaip kelias latvijoj nuo Ezere iki Auce ?
Autorius: Kiaule voras
Data: 2012-04-04 10:53:13
Nevaziuok zvyrkeliu. Teko vasara kelis kartus apie 60 km vaziuoti ju
zvyrkeliu (iskaitant kelia, kuriuom tu ruosiesi lekt), tai daugiau 40max
nevaziavau, dantu gaila, apie masina jau nebekalbu. Ir tai buvo vasara, o
dabar pavasaris, pozieminis kelias turetu buti isvis smagus. Nuo Ezeres link
Saldus apie 20-25 km ir plentas nera pavydetinas.