Tema: Re: Konkretus klausimas
Autorius: minde
Data: 2012-04-02 23:01:40
Gerb. Arturai,
as taip pat naudoju, kuro sanaudos dziugina net prie tokiu aukstu kainu.
taip pat parkomenduosiu jums pabandyt dar viena aktyvatoriu uzdet ant automobilio antenos ar kebulo (gereja tiek radijo skambesys, tiek aerodinamika) taip pat manau sutaupysite apie 0,5 litro 100km.
ir dar viena ant laidu, einanciu i veleno padeties davikli. tai man kuro sanaudas sumazino taip pat 0,5ltr.
manyciau jusu galingam automobiliui sanaudos turetu sumazet 1-2 litrais.