Tema: Re: mazda 5
Autorius: Darius
Data: 2009-02-25 14:05:37
Bralis turi teko vaziuot, amerikonika 2.3 benzas triptronikas.
Ka galiupasakyt vaziuojasi smagiai traukia gerai, koja 46 bet nekliuvo man
ten niekas :)
durnai man tos durys darinejasi kaip mikre, vaziuot realiai nezianu gale nei
2 nei 9
yra 2 vietos ir dar sedyne paciam gale, jei norint vaziuot 7 tai nebent iki
prekybcentrio kokio 3 km
bet kur toliau nesamone, net jei gale vaikai sedi. Brolis patenkintas, pats
sau nepirkciau, nepatiko visa ideja tos masinos