Tema: Re: apsvarino..
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-02-24 22:57:48
Draugas galvojo isides pigu maga i gera masina, kad lango neiskultu.. Nu ir
iskule stikla uz 700Lt del mago su uzstrigusia kasete ir rankiniu tiuningu..
As tai dziaugiuosi kad bulkai langas nebrangus ir lauzyne turi :)
 Jei ant mago palikes kokiu nors isskirtiniu atzymu, tai sakyciau belieka
atkakliai ieskot, bet ju buna ir turguose, ir skelbimuose, ir siaip
lauzynuose, dabar nezinau kur, bet buna ir siaip hotspotu kur periodiskai
ateina bachuriukai su itartinais magais ir parduoda (esu mates pora kart
tokiu susirinkimu)