Tema: Re: OT: mjoo, linksminames?
Autorius: Neratoblogo
Data: 2009-02-23 17:44:12
Gimiau ir uzaugau Kaune.
Pamenu apie 94-98 metus mokykloje su beisbolkem dauzydavo ilgaplaukius arba
kitaip besirengiancius.
Pats esu ir gaves, ir gynes kitus nuo panasiu pokstu.
Kaunas saugus tik tuomet jei gyveni viename rajone nuo gimimo - pazisti nuo
vaikystes visus "meningitus".
Arba vazineji visur tik su masina.
Kai isigijau masina, Kaunas atrode saugesnis miestas, kol  isejus
pasivaiksciot su zmona neuzpuole trys pacukai. Beje, gan nekvailai - vienas
is priekio sustabde, vienas is nugaros, kitas is sono atkirto atsitraukimo
kelius.

Apmaudziausia tai, kad visi praeiviai abejingi!
Karta net is tarpuvartes Gruodzio gatveje (prie pat Laisves al.) issokes
30-40 metu senis mane nuverte vaziuojanti su dviraciu ir bande atimti
mobilu.
Diena! Pro sali vaziavusios masinos tik padidino greiti, kiemsargis neses
siuksles apsimete, kad nieko nemato ir negirdi.

Kol neatidauziau uzpuoliko, niekas nesureagavo.

Sunku spresti apie kaunietiska mentaliteta, kai pats esu kaunietis, bet per
atostogas Londone, Brixtono rajonas diena pasirode saugesnis.