Tema: Re: nuomones: amortiku restauravimas kns, sanciai +/-
Autorius: Virus
Data: 2012-04-02 11:21:46
Jei be trolinimo - restauravau pries n metu Kaune amortikus, gal netgi tuose
paciuose sanciuose, buvo grupse approved restauratoriai. Tai po 3 menesiu
pirkau naujus, nes atejo ziema ir prie 10 laipsniu salcio skirtumo tarp
amortiko ir jo vietoj ivirinto armaturos gabalo nelabai liko - tokio
sokinejimo per duobes gyvenime neturejau, nedirbo jie visiskai. Atsildavo
iki 1-2 salcio - dar puse bedos. Mano nuomone apie restaurvima - pinigai i
siuksliadeze. Nors dabar pavasaris, gal iki rudens ir ok bus, galesi sakyt,
kad restauravimas labai gerai ir visi aplink durniai :)
--
Virus