Tema: Re: Q: Passat 2003 1.9 PD 96kW
Autorius: audrius
Data: 2012-03-31 00:07:02
tai visa sita smulkmenija atsveria tikrai labai dziuginancius tdi privalumus - suma sumarum ekonomijos ne taip jau
ir lieka
del vaziuokles - kalbejau apie viska bendrai, kad brangus ten malonumas
pats sau jei galvociau panasios klases auto, tai jauciu vectra 88kW butu svarstoma, nors... netraukia iki tokio pat stovio pasato ji, nu netraukia
ypac garso izoliacija

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:jl55rm$5ub$1@trimpas.omnitel.net...