Tema: Re: Klausimas apie VW Caddy su radarais :D
Autorius: Vytautas
Data: 2012-03-30 15:43:17
var lazdynuose uz naujo viaduku reikia labai paisyti zenklu - ten ganosi
skoda, kuri nefotkina, bet filmuoja, bet vejasi tik tuos, kurie  +40
virsija. tiesa zenklaui ten 30 ant tilto, tai 70 pralekt ner ka veikt juo
labiau kad dabar duobes palygintos, ir siaip uz gariunu sankryzos tik 50

"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message
jei tuo metu gatve važiavo greta keletas auto, tai 99% kad baudos kvito
negausi, nes per daug bilinėjimusi policija apturėjo su vairuotojais.
Tai ima tik garantuotus - nors pelno duoda ir mažiau vargo :)

Aš prieš pusantrų prie Ozo nusifotkinau, be blico - veido nesimato, tik
auto nr.
Gavau lapelį sudalyvauti kaip liudininkas - galvojau čio za chernia ....
nuėjau sako kadangi įmonės auto, tai sakykit kas važiavo, jei ne tada
baudą gaus >500 Lt įmonė .... pabijojau valdžios rustybės ir baudą
prisiemiau sau . Beje kvito teko laukt ~6 mėn.

Kadangi senaties terminas dabar 1m, tai visą tą laiką ir drebėt reikia,
nes įmonėj buvo gavusių ir dar vėliau

p.s. už lazdynų tilto teko pralėkt pro caddy vasarą >80 km h (dvi dienas
iš eilės niekaip koją nesusilaikė nepaspaudus) ... dar nieko negavau, o
gal ir negausiu nes automobilių tai gausiai pro ten važiuoja po darbo
valandų