Tema: Re: JAV -> LT = pusę metų
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-30 10:43:44
O šitą gi, kuom mygtukai blogai? bent jau aš tai tų temperatūrų
praktiškai nereguliuoju - palieku ant automato viską, tik kad ne į veidą
pūstų, o į stiklą ir kojas. Užstatyta 21 laipsnis nu ir ok. Kol šaltas
variklis nieko nepučia (vos vos ant stiklo, kad nerasotų), kai pašyla -
katalina iki 21 ir tiek žinių. Vasarą papildomai kondyškės mygtuką tik
įjungiu ir psio. Nu pas mane tajota, bet nemanau kad pas subaru turėtų
būt blogiau padaryta. Čia kažkas iš viso aiškino kad pas tojotas klima
bbžin kaip blogai ir nesuprantamai veikia, bet aš taip ir nesupratau,
kas būtent. Nu jo, ten visokių drėgmės daviklių nėr, bet tai čia gi ne
premiumas kaipnekaip.