Tema: Re: pasikartosiu: Michelinai Latitude Tour HP 215/70 R16
Autorius: svk
Data: 2012-03-29 16:31:41
Kadangi targetas liko abejingas mano marketingui, tai man geriau 1080,
nei rusy laikomos padangos, kurias, nežiūrint jų gerumo ir gamintojo,
vargiai panaudosiu, kadangi, kad ir kaip mes čia su kažkuom ginčijomės,
jos nėra visasezoninės - raštas gal ir ok, bet nėra tų tokių smulkių
lomelių, kurios kabinasi į sniegą ir ledą, o aš nežadu kaitalioti
padangų žiemą - vasarą.