Tema: Re: Per šią savaitę padangos pabrango +15% ?
Autorius: Korke
Data: 2012-03-26 10:41:21
Cia panasu, kad du gudrasikniai susidure, ir tik sis kazko cia
pasipiktino. Vienas matydamas, kad diskai xujovi kisa montuot, kitas
matydamas ant ko - vistiek montuoja. Montuotojas galetu irgi atsiliepima
parasyt, kad atvaro tokie kailiai andriai ir net normaliu disku negali
atsivezt. Ir tikisi, kad "montavimas" ir diska islygintu tuo paciu. O
paskui cia klausia "ka cia subalansavai"