Tema: Re: Rekomenduokit biudzetines padangas
Autorius: Markovich
Data: 2012-03-20 13:16:34
niekas nezino kaip tu vazineji, todel niekas normaliai neatsakys I tavo
klausima
mano asmeninis poziuris I kinietiskas gumas yra neigiamas
visi testai tai tik patvirtina, didziausias ju blogis - labai prastas
elgesys ant slapio kelio

"booraz"  wrote in message news:xn0hvtj6f8tghsu000@news.omnitel.net...

Dar klausimelis, o kaip sitos gumos:
Goodride sp06 (185/65 R15 2010 vidurio)

Turiu dvi, buvo prie automobilio, dar dvi galvoju nusipirkti. Ar geriau
visai kitka ziureti?

--
booraz
2012.03.20 13:07:58