Tema: Re: ~2009 audi tdi varikliai 2,7 ar 3,0
Autorius: Vidas
Data: 2012-03-20 09:56:15
Hmmm... o aš galvojau kad ieškau sliekų kur jie negyvena, po VW 2.0 tdi
(jodinėjau su 2007 VW touran) OOOO variklis pasirodė mieguistas. Quattro
aukuras reikalauja aukų :/

"Samirua"  parašė naujienų news:jk70fn$29m$1@trimpas.omnitel.net...

Daug kuom - pirmiausia grandines itempejai - pakeitimui reikia iskelti
varikli - brangu. Paskui reikes keisti 3 sklendes po 4.5 t. Lt, paskui
kazkokie baterfliajai.
Kai viska sutvarkai, vis tiek turi susitaikyti su ziauriu lagu - neaisku, ar
variklio, ar dezes. Bandziau ant naujesnio TDI (171 kw) - tas pats bybis.
Persedi i E60 - pasaka. Ech, daug ka paaukojau ant Quattro aukuro...