Tema: Re: naujos Michelin Latitude Tour HP 215/70R16
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-19 11:59:01
na taip taip... tik vienas momentas:
The Latitude Tour is Michelin's Crossover/SUV Touring All-Season light truck
tire

              ^^^^^^^^^
nors neziupinejau, nezinau, bet ar tik ne nuo to pacio ant to pacio
iskeista...

O siaip su protu vazinejant tai dar ir su vasarinem galima per ziema
isvazineti. Nors skirtumas yra bet galima sugebeti tikrai niekur
neivaziuoti. bet kai proto nera tai ir geriausios padangos nepades

"svk"  parašė naujienų news:jk6v56$pa$1@trimpas.omnitel.net...

O koks kieno reikalas kodėl aš taip darau, kokios tos žieminės ir pan.
Man taip geriau, - nenoriu aš nieko kaitalioti pavasarį/rudenį, o
kadangi žiemą jau pravažinėjau, mašina sveika, vadinasi mano
pasirinkimas nebuvo pats blogiausias. beje kalbant apie kainą, tai
primesk, kad reikia arba naujų diskų arba rudenį/pavasarį permontavimo =
laikas, eilės, $. Pigių sprendimų nėra.

O jei kam nors reikia papigiai nusipirkti neblogas Michelin padangas -
kreipkitės. Kaina tik 1200Lt už 4vnt.