Tema: Re: Voyager 2.5crd
Autorius: Virus
Data: 2012-03-17 20:28:44
Penktadieni apziurinejau paskutines laidos Grand'a. Palyginus su treciuku -
salonas klaikus, tokiu slyksciai pigiu plastmasiu senai neciupinejau.
Sedynes patogios tik priekines, likusios vietos - nepatogios, o ir vietos
maziau salone. Kai vienintelis Voyagerio pivalumas buvo salonas, tai dabar
nelabai liko del ko ji galima butu rinktis.
--
Virus