Tema: Re: Pirmas zigulys
Autorius: GT
Data: 2012-03-16 18:17:32
Estas nupirko uz 2000 Lt nesiderejes 74 metu. Dziaugesi, kad detales
originalios.  Tik reikia islaukt parduodant. Kazkokiu budu kolekcionieriai
paskaito lietuviskus puslapius.
Jei senesnis, gali gaut daugiau.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:jjr4bu$uo4$1@trimpas.omnitel.net...

Jis mano garažo kaimynas, gyvena tai už gero kilometro.. ar čia iš kokio
nežinomo anekdoto? :)