Tema: Re: ot klausimukai
Autorius: Dovydas
Data: 2012-03-14 10:58:45
ble.. :)
inzinierius as, ne verslininkas. sulitatom/suprograminom cia tokie devaisa,
katras kaika padaro, kai teisingai atsakai i klausima. tai kaip ir viskas
dabar veikia, bet reikia tu klausimu daugiau prigalvot, nes kartojasi labai
paskui. cia sventei tokiai reikia, nekomerciniam vartojimui tsakant :)

tiktu is kokiu ar gudresnis uz penktoka ar pan, na kad nebutu per gudrus ir
linksmi, na igerusiai publikai vienok :)